för du tog det allra bästa som fanns inuti mig



Sara Löfgren vad någon jag ständing lyssnade på, speciellt hennes album starkare. Vad jag inte visste då var att det skulle spegla mina nästkommande år, jag lyssnar på texten som jag fortfarande kan utantill och jag känner igen mig i vartenda ord. Lite läskigt egentligen.

Flickan hon känner sig ensam ibland
Hon drömmer om att resa
Till ett spännande land
Hennes ögon berättar en hemlighet
Med gåtans svar är det ingen alls som vet
Flickan i sången är som ett barn
Känner sig fången i en billig roman
Men genom muren kan ingen nå
Hon är flickan ovanpå


Flickan hon säger; jag är ingenting
Alla gamla tankar bara snurrar omkring
Jag vill aldrig älska nån så djupt igen
Ger man av sig själv blir man bara alltid bränd


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0