love grows on you

 

Min dag har bestått av en massa fixande inför imorgon och en massa chillandes såklart hehe .
Började med att vakna helt utvildar runt 11, då drog jag mig upp och käkade vidare, senare åkte jag till farsta på jakt efter en bikini. Kom istället hem med ett par jeansshort, en bok och en tvålliknande grej för ansiktet som ska återfukta(?) Haha var stressad och desperat så blev något underligt där menmen.

Nu har jag packat i nåra timmar, lagt fram och tagit bort en massa kläder. Kommer ändå sluta med att jag undra vafan jag tog med mig när jag väl är i turkiet men det handlar ju om lör-tors så det är inte speciellt många dagar, tror jag klarar mig haha .

Nu ska jag in i duschen tänkte jag medans jag ändå väntar på att tvätten ska bli klar eller snarare torka haha. Sen bär det nog av att träffa nån person, awesome.
PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0