torsdagsstress




ett par bilder från förra årets träningsläger in the same country but in a different city and with a different team

Goddagens! Igår blev det en proppfylld dag men mycket skratt med härliga vänner och barn.
Idag blev det en kort dag i skolan och nu sitter jag här hemma och ska sätta igång med tvätten, även göra mig lite mat för strax ska jag åka iväg och kolla på handskar och kläder (läs fotboll) hehe. Efter det bär det direkt iväg till träning sen en härlig påskmiddag med min fina familj.
Efter det får jag se hur jag gör, ska försöka börja packa och fixa en massa men får se om jag träffar lite sköna människor istället och packar på natten, är ju ledig imorrn! Blir nog hur som haver en bra dag

PUSS PÅ ER FINA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0