Cause i'll fight all my stupid problems


att se ut som Lima skulle inte heller va fel

Jag och A planerar nu in att börja boxas, troligen nån gång i slutet av februari och början av mars då pengarna förhoppningsvis rullar in. Får Hoppas på att söta mamma kanske bidrar med nåra kronor också, men taggad det är jag! Ett grymt bra träningsform, lite fotboll på det och livet kommer ju leka?
Haha förstår inte hur jag tror att jag kommer ha tid med både fotboll 3 gånger i veckan, plus match, skola och jobb. Sen får vi ju inte glömma mina underbara vänner jag vill träffa ! Känns som att det är dags att ta tag i lite planering här, vill man så kan man, så är det bara !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0