"du ska upp till div1, så äre bara"



Har precis kollat både Gossip Girl och Pretty Little Liars, båda lika bra och uppjagande om man nu kan säga så. Hoppas på att ni förstår vad jag menar!
Fått ett samtal också som gjort min dag, min karriär ja allt liksom . Kan knappt sitta still, vill bara skrika hoppa springa ja allt möjligt & vet ni vad det bästa är? Jag klarade allt på min egen hand, behövde inte få råd av någon utan lyssnade inte på nån annan än mig själv och på vad jag ville/vill . Det känns så sjukt bra att ha gjort ett val och att ha stått på mig själv och framförallt stått upp för mig själv. Visserligen har jag tagit stöd av både mamma och pappa, men det har i slutändan bara varit jag som gjort MITT val, känns så sjukt bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0