I thought you would be the first I told but it seems as you'll never even know


klassen på isen !

Jaa, vad kan jag säga om denna måndag? Den har flytit på riktigt bra och har gjort härliga planer inför veckan, känns väldigt kul!
Vi hade skriskor på idrotten där jag inte kände mig som annat än bambi på hal is, men D tyckte i alla fall att jag höll min position bra där jag stog på högerflanken medans alla andra åkte fram och tillbaka, haha gjorde ju 2 mål eller nåt också. Duktigt.
Efter skolan kom jag hem, åt lite, sov, åt, sov och sen rörde jag mig mot träning med Djursholm, vi joggade till planen där vi hade träning i 90min sen joggade vi hem igen. Så blev väl ungefär 2 timmars pass. Mycket skönt !

Nu ska jag hoppa in i duschen för att sen sova, slutar tidigt imorgon men drar och träffar A direkt efter skolan, så vi hörs när vi hörs !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0