make it last forever



Gårdagen var så gott som perfekt, först så va det pulka i hammarbybacken igen men underbara människor. Att åka snowracer högstuppifrån enda ner i skidbacken va nog bland det läskigaste jag varit med om, bromsarna funkade inte direkt om man säger så ! Det blev ingen krock den gången iallafall, däremot så åkte jag rakt in i Ps ben med min rygg så är så gott som handikappad haha !

Efter det bar det av hemmåt, en snabb dusch lite smink och en heeeelt annan outfit senare så var jag hemma hos A för att fira hennes syster. Det var massa skönt folk där och vi tog taxi in till Magenta, där dansade vi gärnet typ hela kvällen på övervåningen där dom spelar klassiska låtar, typ låtar från filmen mamma mia spelades, as kul när man är lite halvfull !
Precis när vi skulle gå snackade jag lite med härlgit folk också, så det va väldigt nice. Sen efter det gick det utför men vi tog iallafall taxi hem också.

bilder från kvällen kommer upp strax !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0