my body needs a hero come & save me


två helt random och gamla bilder på mig haha

Förlåt för dålig upptadering men det blev total kaos igår när jag satte igång med rummet. Slutade med att jag inte ens sov i min egen säng haha. Idag har jag försökt ta tag i det mer men det är fortfarande kaos, tror jag har 2 soppsäckar fulla med kläder som jag slängt bort ändå får inte allt pats.. Det är vad jag kallar kaos ! Men ska iallafall försöka köpa färg till en byrå imorgon och på söndag ska jag köpa nya handtag och mer galjar. Kan börja med nåra lådor idag kanske, blir nog en rejäl hemmakväll med massa fixande tills jag dör! Haha men blir så nöjd, allting blir ju så hilma bra !! Ska bara kirra ny säng också sen är allt som det ska vara hihi

PUSS PÅ ER


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0