Rolling in the snoooow

Kom hem sent igår, därav inget inlägg :) men iallafall jag åkte och jobba till sex sen bar det hem för att käka, sätta på sig litervis med kläder och leta upp pulka !
Hittade inte nån pulka men en snowracer, två stjärtlappar och två soppsäckar så jag åkte till gullmars dör jag stod själv i 5 minuter och kände mig dum haha !
Aja den bar det av till hammarbybacken med Patrik, Ivo och Anna !
Vi åkte utav bara helvete i nåra timmar sen bar det av hem till Ivo för lite varm chocklad , va hemma igen vid 1 typ, as soft dag.

Nu sitter jag i skolan och ska strax ha min sista lektion, efter det blir det bartenderkurs. Får se om jag åker hem efter det så vi hörs när vi hörs!

Lite bilder från igår


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0