söndag 26 februari


Min brorson

Imorgon är det mycket som händer! Det är löning, allergiprovtagning, um, shopping och tränig som gäller! Mitt rum kommer även vara så gott som klart imorgon, känns riktigt bra i hjärtat faktiskt.
Gårdagen erbjöd jobb sidådär mot kvällskvisten, va hemma vid 4 inatt ungefär så är ganska slut idag, men har iallafall slipat, spaklat och målat hela byrån. Även fått besök av min otroligt mysiga brorson.

Ikväll blir det väl till att titta på någon dålig film men lite glass och sen sova, upp tidigt imorgon för prover och sen vidare till farsta med alec, efter det blire träning och nånstans där i mellan så ska jag fixa klart det sista.
Vi hörs mer ikväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0