and then I see your face and I'm back


Spanien 2011, jag var lycklig där

HejHejHallå ! Jag kom hem för ett tag sen och har sen dess legat under värmefilten i ett försök att få upp värmen, har suttit ute i några timmar och pratat med A och C , löst lite gåtor, bråk osv .
Tidigare idag var jag i sickla med M och ett annat A haha, det var mysigt vi tog en "fika" det var iallafall planen men det blev typ glass på donken (fortf. fattig student) haha .

Nu lyssnar jag lite på musik, letar ny musik så söker lite bland band som Daughtry, Dead By April, Three Days Grace osv. typ lite såndär punk/rock grej haha . Gillar sånt! Alltid lika bra text i sån musik liksom ..


För övrigt så har veckan rullat på bra, är ständigt förvirrad och lite stressad över det mesta men vad ska man göra åt den saken liksom? Allting tar tid för mig just nu, har typ BIG issues med allt, önskar jag kunde spola fram bara litelite för att veta hur allting kommer sluta, veta hur mina känslor i slutändan kommer känna. Känns som att jag stängt av dom så länge nu att dom dragit någon annanstans, ändå finns det dom där små sakerna som får mig lee av lyckorus och typ vilja skutta fram.. Men jag vet inte, som sagt förvirrande !

Avrundar här innan det går utför haha, puss på er :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0