gårdagen i all ära



Till en början:
Grattis M som fyller 19år idag !!

Igår spenderades dagen först i skolan som rullade på smärtfritt, hade som vanligt kul men det är liksom min vardag i tyresö haha. Efter det drog jag hem och sov en 20 minuter för att sen rulla iväg och jobba, satt barnvakt i 2 och en halv timme sen drog jag till Alec. Vi gick till donken i snöovädret så jag skulle få lite mat i magen hihi .
A kom sen och hämta upp oss med hans bil så vi gled runt i den resten av kvällen typ, vi skulle egentligen åka pulka bakom bilen men det får vi ta en annan gång! Haha kommer bli kaaaaos
Men iallafall, efter det mötte jag ännu ett A och vi tog en kort promenad och snackade lite, kom hem runt elva och kollade då på One Tree Hill för att sen krypa till sängs !

Idag vaknade jag vid 10 och hoppade in i duschen, sen kom mamma och sa att hon kunde skjutsa mig så chillade galet men nu ska jag strax dra. Hare gött !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0