I'm in this for the love of the game



Har ett jävla stort dilemma för tillfället, behöver egentligen inte alls bygga upp en ångest just nu men jag kan inte rå för det. Ni vet, skapa händelser i huvet som troligen aldrig någonsin kommer att hända. Men är man kluven så är man !

Är fan kluven när det gäller en hel del just nu, ändå är jag jävligt glad. Känns liksom som att jag har tagit ett steg framåt, det kanske bara är ett halvt eller bara ett som ännu sitter i tanken men det finns iallafall där och det är mer än något annat på senaste tiden ! Har mina planer och även fast verkligheten förstör dom ibland så ska jag hålla fast vid vad jag tror på och vill !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0