it's to complicated

Tumblr_lxw9jyvisd1qisxoao1_400_large

Ska strax rulla ut med hunden i kylan, tänkte bara slänga in ett litet inlägg innan.
Har idag varit i skolan, på första lektionen rök 1200:- från kontot vilket sved men sen fick jag reda på att vi slutade halv ett och då kändes allt plötsligt mycket bättre !
Tog bussen direkt till As pojkvän och var där i sisådär 5 minuter sen drog A och jag hem, sov en stund för att sen dra till farsta. Provade mycket och tänkte köpa mycket men fick bara med mig en tröja hem, ska köpa ett par shorts imorgon också, förhoppningsvis även pluskort. Efter det ska jag nog ta och fika med ett par kompisar, mycket mysigt !

Nej men nu ska jag rulla ut, ska väl unna mig själv en kopp te också


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0