tänk om jag ångrar mig och ångrar mig igen


sommaren 2010 i Italien

Godmorgon typ(?) njae inte riktigt kanske, gick faktiskt upp vid tolv idag !
Gårdagen spenderades hemma hos I, i enskededalen, det blev mycket skratt och skoj och fick se Ice Age vilket var sjukt längesen! Kände typ lyckorus under hela filmen, den är så klockren!

Vaknade iallafall upp hemma hos honom och sen där runt 1 så drog jag och nåra vänner och köpte en födelsedagspresent till vår kompis som fyller 19 nästa vecka. Mycket trevligt.

Ikväll ska jag dränka sorgerna i lite alkohol och förhoppningsvis glömma det mesta! Haha, måste bara se till att kunna ta mig hem då jag inte känner för att stanna ute i Tyresö över natten, har ju trotts allt träning imorgon (bra jobb) haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0