There was I time when I thought you did everything right


rcarlqvist @ instagram

Jag är trött som ett as efter gårdagens händelser, men idag tar vi nya tag ! Ska försöka sova lite till sen hoppa in i en dusch för att den göra mig i ordning till jobbet, kommer bli as soft tror jag.

Har inte så mycket mer att berätta faktiskt, det är mest blandade känslor och olika sorts tankar som snurrar i mitt huvud och jag inser hur mycket jag faktiskt hatar dubbel moral. Det är sjukt hur en person kan påstå sig vara på ett sätt men personens handlingar säger helt annorlund. Det är onödigt att sätta upp personer på pedestaler och se så högt om dom. Det kommer liksom alltid komma tillbaka och hugga dig i ryggen för ingen är verkligen perfekt och ju mer du tror att dom är det desto värre blir det !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0