it dosen't matter anymore


en mindre smickrande bild från igår haha

Tjenus! Vet att jag varit dålig med upptaderingen men har varken haft lust eller tid att skriva. Insperationen låg verkligen på 0 där ett tag men here i am !
Mitt lov har varit riktigt bra, började med jobb och avslutades med en härlig fylla. Känns ju helt okej liksom! Jag har träffat nya härliga människor, försökt släppa taget om gamla skit saker och kirrat underbart folk till min studenskiva! Kan det bli bättre? Tror nog inte det!

Nu sitter jag och lyssnar lite på spotify vilket påminner mig om att jag måste köpa nytt premium, gör nog det imorgon på vägen hem eller till skolan, vem vet haha.

Ska in i duschen nu så jag kan sova lite längre imorgonbitti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0