it's just gods way of saying wrong direction


arkivbild

Alla är ute i solen och göra roliga grejer eller njuter av lovet känns det som. Det är ju trotts allt fredag! Men själv sitter jag inne i min otroligt sköna säng och ägnar min fredag åt plugg.. Försöker få klart en engelska uppsats som skulle vara inne innan lovet men som inte blivit gjord än, allt annat än bra. Måste svara på en hel del samhällsfrågor också då vi ska ha seminarium på måndag, självklart är jag allt annat än förberedd!

Kikar även in lite på nelly.coms hemsida, dom har fått in så mycket nytt fint så jag vill klicka hem allt känns det som! Men det blir nog bara lite underkläder, studenklänning och ett par klackar. Alltid nåt liksom!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0